1. informacje o serwisie
- Właścicielem Serwisu dostępnego pod adresem www.businessenglishexpert.pl jest Natalia Brzozowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Business English Expert Natalia Brzozowska ul. Nowaka-Jeziorańskiego 53b/31, 03/982 Warszawa, NIP: 7262643932 (Sprzedawca)
- Za pośrednictwem Serwisu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów widocznych w Serwisie oraz świadczy Usługi elektroniczne.
2. Definicje
Wyjaśnienie podstawowych pojęć:
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
- Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
- Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;
- Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
- Oferta – propozycja zawarcia umowy zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy).
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Produkt –Towar lub Usługa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
- Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video);
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
- Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę
- Towar – rzecz będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
- Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie;
- Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
- Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
- Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Serwisu polegające na wyborze w ramach Serwisu określonych Produktów lub Usług zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Zasady współpracy i zawarcia umowy
- Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta.
- Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania płatności oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta z zastrzeżeniem postanowienia poniżej. W sytuacji, gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Składanie zamówień
- Klient ma możliwość korzystania ze Sklepu przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.
- Sprzedawca wykorzystuje usługi Serwisu PayU do oferowania płatności online.
- Płatności można dokonywać za pomocą przelewu elektronicznego oraz poprzez inne dostępne w Serwisie metody płatności.
- Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności.
- Aby zakupić Produkty za pośrednictwem Sklepu, należy:
- Wybrać interesujące Produkty spośród dostępnych opcji na stronie, klikając przycisk „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
- Po wyborze Produktów, należy podać wymagane dane (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy).
- Zapoznać się z informacją dotyczącą całkowitej ceny wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy i innych dodatkowych opłat związanych z zamówieniem.
- Zaakceptować Regulamin oraz zamówienie, a następnie dokonać płatności zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Aby zakupić Produkty drogą elektroniczną, np. za pośrednictwem e-maila lub komunikatorów internetowych, należy:
- wybrać Produkt/-y, które chce się kupić oraz zapoznać się z Ofertą;
- po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Sprzedawcę informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
- Przed zaakceptowaniem zamówienia, zapoznać się z informacją dotyczącą całkowitej ceny wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy i innych dodatkowych opłat związanych z zamówieniem;
- zaakceptować przedstawione przez Sprzedawcę warunki współpracy w ramach zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z wybranym sposobem płatności. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, jeśli Klient nie dokona płatności w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia lub jeśli wypełnienie formularza zamówienia przez Klienta uniemożliwia jego prawidłową realizację, mimo wezwania Klienta do uzupełnienia lub poprawienia danych, pod rygorem anulowania zamówienia.
- Cena podana jest jako cena brutto, obejmująca wszystkie wymagane przepisami prawa podatki, chyba że Sprzedawca wyraźnie wskazał, że cena jest ceną netto, do której należy doliczyć podatek VAT.
- Cena nie obejmuje kosztów dostawy ani innych dodatkowych opłat, o których Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
- Cena obniżona to cena obowiązująca po obniżce ceny Produktu.
- Cena najniższa to cena, która obowiązywała przez 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku Produktu oferowanego do sprzedaży krócej niż 30 dni, cena najniższa to cena obowiązująca od dnia rozpoczęcia oferowania Produktu do dnia wprowadzenia obniżki.
- Jeśli Sprzedawca stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanych decyzji, Klient zostanie o tym poinformowany przed złożeniem zamówienia
5. Realizacja zamówień
- Produkty elektroniczne:
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny, dostęp do Produktu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
- Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
- W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu lub od razu – w zależności od tego, co wynika z Oferty.
- W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do platformy, a także do transmisji na żywo (webinarów/spotkań on-line), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsc niezwłocznie po zakupie lub w terminie wynikającym ze specyfiki i Oferty.
- Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach Produktu.
- O ile nic innego nie wynika z Oferty, dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.
- Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową.
- Konsultacje/Spotkania/Sesje
- Szczegółowe informacje odnośnie do usługi zawarte są w Ofercie.
- Pojęcie godziny rozumiane jest jako 60 minut, chyba że w Ofercie zostało to inaczej określone.
- Konsultacje będą przeprowadzane po uprzednim uzgodnieniu terminu przez Klienta z Sprzedawcą za pośrednictwem e-maila i/lub wiadomości SMS, oraz ewentualnie poprzez udostępniony kalendarz online (o ile taki jest dostępny) – chyba że Sprzedawca wskazał inne warunki.
- Klient może skorzystać z usługi nie później niż w ciągu 30 dni od daty zakupu, chyba że Sprzedawca określiła inny termin w Ofercie.
- Istnieje opcja dokonania jednokrotnej zmiany ustalonego terminu usługi. Warunkiem zmiany jest zgłoszenie rezygnacji z terminu najpóźniej na 48 godzin przed planowanym spotkaniem i ustalenie nowej daty. W przypadku braku zgłoszenia zmiany w sposób zgodny z powyższymi zasadami, usługa będzie uznana za wykonaną. Zmiany terminu należy dokonać poprzez e-mail lub telefonicznie, na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu.
- Voucher prezentowy
- Vouchery prezentowe mogą być nabywane poprzez stronę internetową.
- Voucher uprawnia do skorzystania z dowolnej usługi, (konsultacja, zajęcia, sklep internetowy) w zakresie kwoty wskazanej na voucherze.
- Osoba, która nabyła voucher, musi skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie lub drogą mailową, aby ustalić dogodny termin konsultacji.
- Voucher musi być wykorzystany w ciągu 6 miesięcy od daty jego zakupu.
- W przypadku, gdy termin konsultacji nie zostanie wcześniej ustalony, nie gwarantujemy dostępności terminów w ostatniej chwili.
- Uczestnik konsultacji zobowiązany jest przedstawić voucher w formie elektronicznej lub wydruku podczas spotkania.
- Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne ani też nie może być wykorzystany na zakup innych usług.
- W przypadku konieczności zmiany wcześniej ustalonego terminu konsultacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy co najmniej 48 godzin przed planowanym spotkaniem.
- Voucher może być wykorzystany tylko raz.
- Warunkiem skorzystania z konsultacji jest wcześniejsze uzgodnienie terminu i potwierdzenie go przez Sprzedawcę.
- Voucher jest ważny tylko w ramach oferty, której dotyczy, i nie może być łączony z innymi promocjami ani rabatami.
- W przypadku pytań dotyczących wykorzystania vouchera lub ustalania terminu konsultacji, proszę kontaktować się telefonicznie pod numerem 573 534 230 lub drogą mailową na adres natalia@businessenglishexpert.pl
6. Prawa autorskie i licencje na produkty cyfrowe
- Produkt cyfrowy oferowany za pośrednictwem Serwisu stanowi własność intelektualną Sprzedawcy, zgodnie z definicją utworu określoną w Ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych, co skutkuje objęciem go ochroną przewidzianą tym prawem.
- Po zawarciu Umowy dotyczącej dostarczenia Produktu cyfrowego, Sprzedawca udziela Kupującemu niewyłącznej i nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z Produktu cyfrowego (Licencja), bez prawa do udzielania sublicencji.
- Licencja obejmuje korzystanie z Produktu cyfrowego w następujących zakresach eksploatacji:
- Zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera, tabletu lub innego urządzenia czytnika;
- W przypadku e-booka lub podobnego produktu, trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Produktu cyfrowego w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie koniecznym do jego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania, w tym także poprzez wydruk;
- Trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania Produktu techniką cyfrową, oraz w przypadku e-booka lub podobnego produktu, jego przechowywania techniką cyfrową, chyba że w opisie Produktu cyfrowego zostało określone inaczej.
- Jednakże licencja nie obejmuje prawa do:
- Kopiowania w całości lub w części, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to konieczne dla prawidłowego korzystania z Produktu cyfrowego na własny użytek;
- Tworzenia na bazie Produktu cyfrowego lub jego części produktów pochodnych;
- Przekazywania prawa do korzystania z Produktu cyfrowego lub jego części innym osobom, licencjonowania, dzierżawy, najmu, użyczania lub przekazywania (udostępnienia) w inny sposób Produktu cyfrowego w całości lub w części.
- Licencja udzielana jest bezterminowo, chyba że w opisie Produktu cyfrowego określono inaczej. Wynagrodzenie za udzielenie Licencji jest zawarte w zapłacie dokonanej przez Kupującego za Produkt cyfrowy.
- W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
- Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych
7. Wymagania techniczne
- Korzystanie z Produktu cyfrowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez Kupującego minimalnych wymagań technicznych, które obejmują:
- Posiadanie urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, takie jak Mac OS, Android, Windows – wymagane przynajmniej przy pierwszym otwarciu Produktu.
- Zainstalowanie na wspomnianym urządzeniu aktualnej wersji przeglądarki internetowej, zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takich jak Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, lub innej kompatybilnej przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies – wymagane przynajmniej przy pierwszym otwarciu Produktu.
- Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W przypadku e-booków lub podobnych produktów – posiadanie programu, który spełnia wymagania techniczne umożliwiające pobranie Produktu w formacie PDF.
8. Zgodność towaru z Umową i Reklamacje
- Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Produktu cyfrowego zgodnie z zawartą Umową. Postanowienia punktu 8 stosuje się odpowiednio do Towaru.
- Produkt cyfrowy uważa się za zgodny z Umową, jeżeli spełnia następujące kryteria:
- Opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji pozostają zgodne z Umową.
- Jeśli Konsument wyraził specyficzny cel, do którego Produkt ma służyć, a Sprzedawca ten cel zaakceptował.
- Produkt cyfrowy jest zgodny z Umową, jeżeli:
- Jest odpowiedni do typowego użytku tego rodzaju Produktu cyfrowego, zgodnie z przepisami prawa, normami technicznymi lub dobrymi praktykami.
- Posiada cechy typowe dla Produktu cyfrowego tego rodzaju, takie jak funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo.
- Jest dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których Konsument rozsądnie może oczekiwać.
- Jest zgodny z wersją próbną lub zapowiedzią udostępnioną Konsumentowi przed zawarciem Umowy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu cyfrowego z Umową, jeżeli Konsument został wyraźnie poinformowany przed zawarciem Umowy o odstępstwie konkretnych cech Produktu od wymagań Umowy i wyraźnie zaakceptował ten brak.
- Konsument zobowiązany jest do współpracy z Sprzedawcą w celu ustalenia, czy brak zgodności Produktu cyfrowego z Umową wynika z cech sprzętu komputerowego, oprogramowania lub połączenia sieciowego, które używa do dostępu lub korzystania z Produktu.
- Kupujący ma prawo składać reklamacje dotyczące Produktu cyfrowego lub procesu zakupowego.
- Reklamacje należy kierować:
- na adres przedsiębiorstwa: ul. Nowaka Jeziorańskiego 53b/31, 03-982 Warszawa,
- na adres poczty elektronicznej: natalia@businessenglishexpert.pl.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Kupującego, informacje o Zamówieniu, opis przedmiotu reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
- Postanowienia dotyczące reklamacji oraz punkt 8 Regulaminu mają zastosowanie również do Przedsiębiorców na prawach konsumenta
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów.
- Konsument, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Konsument może złożyć oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Korzystanie z wzorów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym nie jest obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi potwierdzenie jego otrzymania.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość rozpoczyna się:
- dla umowy, w której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu Produktu przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy,
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia Umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
- na adres przedsiębiorstwa: ul. Nowaka- Jeziorańskiego 53b/31, 03-982 Warszawa lub
- adres poczty elektronicznej: natalia@businessenglishexpert.pl
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny (tj. uzyskanie dostępu do treści cyfrowych) jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawca utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia Umowy zawartej na odległość oraz otrzymanie zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu jeżeli Kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia Produktu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Koszty zwrotu Produktu ponosi Kupujący.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Punkt 9 Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorców na prawach konsumenta
10. Zasady dot. udostępniania wizerunku
- Klient jest świadomy, że wizerunek Uczestnika, udostępniony przez niego w ramach współpracy ze Sprzedawcą, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym także utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz w związku z realizacją Umowy.
- Poprzez uruchomienie kamery podczas transmisji online (webinarów/spotkań online) lub udostępnienie swojego wizerunku Sprzedawcy w inny sposób, Klient wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Uczestnika w postaci nagrań/zdjęć z przebiegu transmisji online lub współpracy, do celów określonych w powyższym punkcie.
- Przetwarzanie wizerunku Klienta/Uczestnika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga osobnej, odrębnej zgody.
- Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być poddany różnym formom elektronicznego przetwarzania, kadrowania, kompozycji oraz zestawiany z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji online. Ponadto, nagranie filmowe i dźwiękowe z udziałem wizerunku Klienta może być cięte, montowane, modyfikowane i dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
- Klient nie ma prawa utrwalać, wykorzystywać ani rozpowszechniać wizerunku innych uczestników lub osób prowadzących, bez uprzedniej zgody wymienionych osób
11. Opinie o produktach
- Opinie dotyczące Produktów, publikowane przez Sprzedawcę, są starannie weryfikowane.
- Proces weryfikacji obejmuje porównanie danych osobowych lub szczegółów dotyczących współpracy z informacjami, które Sprzedawca posiada na temat Klientów, którzy wcześniej korzystali z Produktów. Dodatkowo, weryfikacja może odbywać się poprzez bezpośredni kontakt z daną osobą, z podziękowaniem za udzieloną opinię. Może także obejmować przesłanie Klientom dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub zdobycie opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem.
- W sytuacji, gdy istnieją wątpliwości co do tego, czy opinia pochodzi od rzeczywistego użytkownika Produktów Sprzedawcy, taka opinia nie zostaje opublikowana.
- Publikowane opinie mają na celu prezentację korzyści związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
12. Konto użytkownika
- Sprzedawca zakłada dla Klienta Konto Użytkownika, czyli indywidualny panel dostępny dla Klienta po dokonaniu rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie oraz prowadzenie Konta Użytkownika, dalej zwany jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Klient nie ma prawa udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim ani też posiadać kilku Kont Użytkownika.
- Założenie Konta Użytkownika jest niezbędne do uzyskania dostępu do panelu, złożenia zamówienia oraz korzystania z Produktów, o ile są one udostępnione na Koncie Użytkownika.
- Sprzedawca wysyła informacje dotyczące Konta Użytkownika na wskazany przez Klienta adres e-mailowy. Klient jest zobowiązany do ustanowienia indywidualnego hasła do Konta. Nawet jeśli system generuje hasło automatycznie na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika, Klient powinien niezwłocznie po rejestracji ustanowić nowe hasło.
- Klient może złożyć żądanie usunięcia Konta Użytkownika u Sprzedawcy poprzez e-mail lub inny ustalony sposób komunikacji, zachowując 14-dniowy okres wypowiedzenia, bez konieczności podawania przyczyny.
- Usunięcie Konta Użytkownika może skutkować utratą dostępu do udostępnionych Produktów znajdujących się w ramach Konta Użytkownika.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
- z ważnych przyczyn, zachowując 14-dniowy okres wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta). Pojęcie „ważnej przyczyny” obejmuje między innymi naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawa, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z zasadami dobrych obyczajów;
- bez podawania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
13. SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za niezgodność Towaru z Umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
14. Postanowienia końcowe
- W czasie wystąpienia siły wyższej, Strony umowy będą zwolnione od wszelkiej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, o ile tylko okoliczności siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko w tym okresie siła wyższa będzie stanowiła przeszkodę w wykonaniu umowy.
- Przez „siłę wyższą” rozumie się zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i którego zapobieżenie było niemożliwe, w szczególności zdarzenia takie jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
- W sytuacji, gdy Klient znajduje się poza krajem Sprzedawcy, powinien poinformować Sprzedawcę o tym fakcie, podając informacje o swoim miejscu zamieszkania lub siedzibie, aby umożliwić rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Korzystając z Produktów, Klient zobowiązany jest powstrzymać się od dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich
15. Rozstrzyganie sporów
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy:
- Sprzedawcą a Konsumentem podlega sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Sprzedawcą a Przedsiębiorcą na prawach konsumenta podlega sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Sprzedawcą a Przedsiębiorcą podlega sądowi właściwemu ze względu na siedzibę (miejsce zamieszkania) Sprzedawcy.
- W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jakie przysługują im na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia Regulaminu o takim charakterze, bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.
- Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu okaże się nieważne lub niewykonalne, nie wpływa to na ważność pozostałych postanowień, chyba że bez tych postanowień Strony nie zawarłyby Umowy. Nie jest możliwa zmiana lub uzupełnienie Regulaminu w sposób, który oddaje możliwie najwierniej zamiar Stron wyrażony w postanowieniu, które uznane zostało za nieważne lub niewykonalne.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Nagłówki i tytuły użyte w Regulaminie mają charakter jedynie pomocniczy.
- Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych są uregulowane w Polityce prywatności.
- Regulamin obowiązuje od dnia 20.03.2024.